Skip to content

Medewerker Customer Care

Nederland, Flevoland, EmmeloordCustomer Care

Functieomschrijving

Hey customer care collega!

Ben jij analytisch sterk en krijg je energie bij het oplossen van complexe vraagstukken? Vind jij het leuk om veel contact met klanten te hebben? En wil jij werken bij het tofste IT bedrijf in de polder? Maak dan kennis met VanMeijel.


Doen waar je goed in bent
Bij VanMeijel geloven we dat doen waar je goed in bent en jezelf kunnen blijven ontwikkelen zorgen voor plezier in je werk. Jouw persoonlijkheid, energie en ambities is waar we naar kijken. Affiniteit met de wereld van IT en/of de bouw is fijn, maar zeker geen must. We vinden het veel interessanter wat jouw talenten en interesses zijn.


Waar kom je terecht?
Je komt terecht in een hecht team van tien collega’s op onze afdeling Customer Care. Binnen het team maak je kennis met je collega’s, onze producten, onze klanten, wie wij zijn als organisatie en onze uitdagingen. Op de afdeling vindt ook het Traineeship plaats, hier begeleiden we young professionals naar een volgende stap in hun carrière. We hopen dat het jou ook aanspreekt om deze jonge talenten te begeleiden samen met je collega’s.


Dit vind je leuk om te doen:
Als medewerker van het Customer Care team ben je samen met je collega’s een spin in het web met betrekking tot bijna alle IT gerelateerde oplossingen van VanMeijel. Je bent klant- en servicegericht, want je krijgt energie van het oplossen van verschillende soorten vraagstukken voor onze klanten.


Onze grotere klanten hebben vaak zelf applicatiespecialisten in dienst die de vragen van onze eindgebruikers kunnen beantwoorden. Als de applicatiespecialist er zelf niet uit komt, ben jij er om het probleem van de klant op te lossen (veelal bestaat dit uit 1e en 2e lijns advies). Afhankelijk van de complexiteit van het vraagstuk, beschik jij over de kennis of verzamel jij intern de kennis die nodig is om tot de oplossing te komen. Teamwork makes the dream work!


Daarnaast denk je mee met procesverbeteringen binnen het team en onze organisatie om de klant nóg beter te kunnen helpen.

Wat verwachten we van je?

  • Je hebt minimaal een afgeronde HBO opleiding;
  • Je bent ambitieus en leergierig;
  • Analyseren is je hobby;
  • Het is een pré wanneer je al enige ervaring hebt in een soortgelijke functie op een supportafdeling. Echter geeft het niet als je niet veel ervaring hebt, wij leiden je op.


Wat bieden we jou?

  • Reiskosten- en/of thuiswerkvergoeding en een premievrij pensioen;
  • Om de vrijdag een VanMeijel café met (digitale) presentaties en een afsluitende borrel;
  • Vrijheid en zelfstandigheid in het uitoefenen van je functie (combinatie vanuit kantoor/huis);
  • Een innovatieve organisatie, we willen iedere dag weer een beetje beter worden met elkaar.



Ontmoet je collega’s




Wat je verder van ons kunt verwachten?
Werken bij VanMeijel betekent een goed arbeidsvoorwaardenpakket met een marktconform salaris, opleidingsmogelijkheden en veel zelfstandigheid en vrijheid voor ideeën. Bij ons sta jij aan het stuur van je eigen ontwikkeling. Korte lijntjes, dat is kenmerkend voor ons familiebedrijf.


Enthousiast geworden? Pas jij bij ons en wij bij jou? Wij maken graag kennis met je! Voor vragen over deze functie kun je contact opnemen met Samantha Bal, 06 - 57 60 30 65 of stuur een mail: sbal@vanmeijel.nl



Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Vereisten

.

Emmeloord
Customer Care

of